Ett av Sveriges vanligaste yrken är administrativa tjänster och kontorstjänster. Precis som många andra tjänstekategorier digitaliseras även dessa alltmer vilket gör det viktigt att hela tiden hålla sig uppdaterad kring trender och nya kompetenser.
Varierar kompetensbehovet på ditt kontor?
Ibland är det svårt att förutse hur mycket arbete som behöver skötas på ett kontor. Kompetensförsörjning ska vara tillgängligt och flexibelt och med vår bemanningslösning ser vi till att ditt företag kan växla upp när ni behöver. Vi tar ansvar för hela rekryteringsprocessen och ansvarar för konsulten under hela bemanningsperioden.
Exempel på roller vi tillsatt hos våra kunder:
Vi hjälper till med bemanning och rekrytering till en rad olika administrativa tjänster. Här är några exempel på roller vi tidigare hjälp våra kunder tillsätta:
Administratörer
Affärssupport
Kundtjänstmedarbetare
Administrativ samordnare
Projektledare
Receptionister
Kontorsassistenter
Kundtjänstmedarbetare
Kontorssamordnare
HR-chefer
Kontorschefer
När du väljer KFX som partner kan du känna dig trygg med att en kunnig rekryterare och konsultchef alltid finns till hands. Vi brinner för att göra det lilla extra och för att du som kund ska bli hundra procent nöjd. Med oss garanteras du en kvalitetssäkrad process som ger dig tryggheten att rätt kandidat för tjänsten presenteras oavsett om det är en kompetens ni vill hyra in eller om du är ute efter att rekrytera er nya stjärna!